میں باغی ہوں اس دور کے رسموں وروج سے

میں باغی ہوں  اس دور کے رسموں وروج سے ان تختوں سے ان تاجوں سے جو ظلم کی کوکھ سے جنتے ہیں انسانی خون سے پلتے ہیں جو نفرت کی بنیادیں ہیں اور خونی کھیت کی کھادیں ہیں میں باغی ہوں میں باغی ہوں جو چاہو مجھ پر ظلم کرو وہ جن کی ہونٹ کی جنبش سے وہ جن کی آنکھوں کی لززش سے قانوں بدلتے رہتے ہیںاور مجرم پلتے رہتے ہیں ان چوروں کے سرداروں سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انصاف کے پہرے داروں سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں باغی ہوں میں باغی ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو چاہو مجھ پر ظلم کرو۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو عورت کو نچواتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بازار کی جنس بناتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ پھر اسکی عظمت کے غم میں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تحریکیں بھی چلواتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ان ظا لم اور بد کاروں سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بازار کے ان معماروں سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں باغی ہوں میں باغی ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو چاہو مجھ پر ظلم کرو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو قوم کے غم میں روتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ قوم کی دولت ڈھوتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ محلوں میں رہتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور بات غریبوں کی کہتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔ ان دھوکے باز لیٹرروں سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سرداروں اور وڈیروں سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں باغی ہوں میں باغی ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو چاہو مجھ پر ظلم کرو۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مذہب کے جو بیوپاری ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ سب سے بڑی بیماری ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ جن کے سوا سب کا فر ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو دین کا حرف آخر ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ان جھوٹے اور مکاروں سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مذہب کے ٹھکیداروں سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں باغی ہوں میں باغی ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو چاہو مجھ پر ظلم کرو۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جہاں سانسوں پر تعزیریں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جہاں بگڑی ہوئیں تقدیریں ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ذاتوں کے کورکھ دھندے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جہاں نفرت کے یہ پھندے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سوچوں کی ایسی پستی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس ظلم کی گندی بستی سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں باغی ہوں میں ناغی ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو چاہے مجھ پر ظلم کرو۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میرے ہاتھ میں حق کا جھنڈا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میرے سر پر ظلم کا پھندہ ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں مرنے سے کب ڈرتا ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں موت کی خاطر زندہ ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میرے خون کا سورج چمکے گا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تو بچہ بچہ بولے گا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں با غی ہوں میں باغی ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو چاہو مجھ پر ظلم کرو۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ڈاکٹر جاوید جان

This entry was posted in

Leave a Reply

    Category

    • (11)
    • (2)
    • (8)
    • (3)
    • (3)
    • (1)
    • (33)
    • (2)
    • (1)
    • (13)
    • (8)
    • (1)
    • (8)
    • (7)
    • (3)
    • (1)
    • (4)
    • (2)
    • (1)
    • (1)
    • (13)
    • (2)
    • (4)
    • (1)
    • (1)
    • (6)

    Category

    • (11)
    • (2)
    • (8)
    • (3)
    • (3)
    • (1)
    • (33)
    • (2)
    • (1)
    • (13)
    • (8)
    • (1)
    • (8)
    • (7)
    • (3)
    • (1)
    • (4)
    • (2)
    • (1)
    • (1)
    • (13)
    • (2)
    • (4)
    • (1)
    • (1)
    • (6)

    Category

    • (11)
    • (2)
    • (8)
    • (3)
    • (3)
    • (1)
    • (33)
    • (2)
    • (1)
    • (13)
    • (8)
    • (1)
    • (8)
    • (7)
    • (3)
    • (1)
    • (4)
    • (2)
    • (1)
    • (1)
    • (13)
    • (2)
    • (4)
    • (1)
    • (1)
    • (6)